Шукати в цьому блозі

Увага! Конкурс


Інтерактивний конкурс-квест «Айтішка»
 1. Мета та зміст конкурсу
Мета конкурсу – мотивувати учнів, які не мають труднощів з виконанням вимог навчальної програми з інформатики й прагнуть вирішувати складніші, цікавіші й глибші завдання. Сприяти їхньому подальшому інтелектуальному розвитку. На конкурсі пропонуватимуться завдання, що тематично і змістовно відповідають чинній програмі інформатики для 5–6 класів, однак за складністю можуть перевищувати ті, що зазвичай пропонуються вчителями на уроках, в онлайновому та інших підручниках.
 2. Організатор, сайти Організатор конкурсу – видавництво «ІТ-книга».
Сайт конкурсу – http://itknyga.com.ua.
Резервний сайт конкурсу – https://sites.google.com/site/itshka2018/.
На ньому у зазначений в п. 4.2 час буде опубліковано архів завдань та пароль до нього.
Сайт може використовуватися у разі недоступності основного сайту внаслідок перевантаження.
 Участь, реєстрація, оплата
 3.1. Участь у конкурсі можуть брати учні будь-яких навчальних закладів, що навчаються в класі не старше 7-го.
 3.2. Учні, що мають облікові дані для доступу до онлайнового підручника у 2017/2018 навч. році, можуть брати участь у конкурсі без попередньої реєстрації та безкоштовно.
 3.3. Усі інші учні для участі в конкурсі мають до 19 квітня 2017 р. зареєструватися, заповнивши всі поля форми реєстрації, опублікованої на сайті конкурсу. Учнів також можуть зареєструвати їхні вчителі або батьки.
 3.4. За кожного учасника, який не має права на безкоштовну участь, до 19 квітня 2017 р. має бути сплачено організаційний внесок у розмірі 20 грн. на картку Приватбанку 5168 7422 0294 2078. У разі успішної реєстрації та оплати на вказану під час реєстрації електронну пошту буде надіслано код учасника.
3.5. Учні, які не реєструвалися, ідентифікуватимуться за логіном доступу до онлайнового підручника, замість коду учасника.
4. Порядок проведення
 4.1. Основний етап проводиться у формі інтерактивного квесту, що триває 1,5 години. Учням пропонується виконати послідовно до 10 завдань з різних тем курсу інформатики, що вивчаються в 5 і 6 класах. Відповідь на кожне завдання являє собою пароль для переходу до наступного.
 4.2. Захищений паролем архів із квестом публікується на основному та резервному сайтах конкурсу 21 квітня вранці. О 15:00 21 квітня на сайтах конкурсу публікуються паролі до архіву. Відповідь на останнє виконане завдання потрібно ввести до 16:30 у спеціальну форму, посилання на яку також буде опубліковано на сайті конкурсу.
 4.3. 32 учні, які в інтерактивному квесті виконали найшвидше найбільшу кількість завдань, виходять до фіналу конкурсу. Якщо учнів, які виконали найбільшу кількість завдань протягом 1,5 годин, буде n<32, то вони всі виходять до фіналу, і, крім них, до фіналу виходять також ІТ-КНИГА 32–n учнів, які найшвидше виконали на 1 завдання менше. Час виконання завдання визначається за позначкою у Google-формі для введення результатів квесту.
4.4. Учні, які у 2017/18 навчальному році навчалися за онлайновим підручником «ІТ-книга», отримують перевагу в часі виконання завдань. А саме, за кожні 100 балів, набраних до 20 квітня включно, від часу виконання завдань віднімається 5 хв. Набраний бал визначається як сума балів за всі пройдені уроки, включно з тематичними роботами, за 12-бальною шкалою оцінювання.
 4.5. Сумарний бал обчислюється автоматично і в журналі успішності онлайнового підручника. Відредаговані вчителем оцінки в рейтингу не враховуються1 .Через різну кількість уроків у курсах можливий максимальний бал у 7-му класі менший, ніж у 6-му класі, а в 6-му – менший, ніж у 5-му. Це дещо вирівнює різницю у підготовці учнів різного віку.
4.6. Фінальний етап проводиться 12 травня у формі змагання з програмування в Скретчі. Правила змагання будуть опубліковані на сайті конкурсу до 28 квітня.
 4.7. За результатами фінального етапу визначається один переможець конкурсу. У разі, якщо кілька учасників на фінальному етапі наберуть однакову кількість балів, для них буде  організовано суперфінал.
 5. Винагороди, відзнаки Переможець нагороджується цінним призом – планшетним ПК або, за згодою з переможцем, іншим гаджетом ціною до 4000 грн., а його вчитель інформатики – грошовою премією в розмірі 1000 грн2 .
Фіналісти отримують почесні грамоти від видавництва «ІТ-книга», а всі учасники – електронні сертифікати із зазначенням досягнень.
 6. Ключові дати 15 лютого оголошення про конкурс,
початок реєстрації 19 квітня
 фінальний термін реєстрації та оплати участі в конкурсі 21 квітня
15:00–16:30 – основний етап конкурсу – «Інтерактивний квест» до 20:00 –
оголошення підсумків основного етапу;
визначення фіналістів 28 квітня оголошення правил фінального змагання
12 травня фінал «Скретч-битва»;
 оголошення переможця

Немає коментарів:

Дописати коментар